Thailand

Idag fick jag gå upp halv nio, fy fan vad trött jag var men kunde verkligen inte sova igår. Saknade älskling så mycket! Följde med Emma till sjukgymnasten klockan tio och sen åkte vi in och kollade min mobil, han stängde bara av den sen fungerade den perfekt. Jag kände mig en aning dum när jag inte ens haft en tanke på att göra det.
Sen åkte vi hem och då kom älskling, har bara kollat TV och sånt hela dagen. Har även packat det sista nu, känns jobbigt att lämna älskling i tre veckor, kommer sakna honom så mycket! Niclas åkte precis och fixade lite saker, hoppas få träffa honom ikväll ♥

Vet inte om jag kommer hinna skriva mer innan jag åker, är ju trots allt nyår imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0