Fortfarande sjuk..

Nu sitter jag här i soffan och har precis ätit frukost, funderar på att sätta på en film på datorn. Min hals gör fortfarande ont och näsan rinner stup i ett, mer information tänker jag inte ge er.. Hörs förmodligen senare idag för några planer på att göra något vettigt har jag inte. Kan i all fall berätta att min nya mjukisdress kommit väl till använding eftersom jag näst intill levt i den de senaste dagarna.

Filmen igår var i alla fall bra, inte alls dålig som många sagt. Men visst hade man inte behövt se den på bio utan hade passat lika bra i soffan hemma. Men vilka filmer behöver man egentligen se på bio, inte många alls... Men jag tycker det är mysigt att gå på bio!

Just nu saknar jag min älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0