Jul... och jag är sjuk

Har spenderat min jul med feber och halsont, det kom väldigt lägligt och jag som aldrig är sjuk... Hade i alla fall en väldigt mysig julafton som började med promenad med altemyr och sedan Kalle med glögg och godis. Därefter gick vi hem till mormor och morfar och åt julmat med hela släkten och sen blev det julklappar och julklappsspelet. Kom hem ungefär vid halv ett. Tusen tack för alla min julklappar, är mer än nöjd!

Idag har jag spenderat dagen i soffan i min nya mjukisdress med familjen. Har tittat på massa bra filmer, mys. Vid halv fem gick vi hem till mormor och morfar igen och åt upp den sista julmaten. Kom hem vid halv elva. Just nu känner jag mig helt slut, kännder dock att febern börjar gå ner.

Imorgon blir det förhoppningsvis bio med alla, trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0