Kanske en vit jul i år?

har haft en mysig helg i Norrköping! I fredags blev det först julavslutning och sedan fika i stan med Nina, Frida, Petra och Nathalie. Vid två begav vi oss mot Norrköping, hade bestämmt mig för att köra och det gick bra. Lite tröttsamt ibland men det löste sig. På kvällen åkte vi hem till farfar och Anita och åt mat och sedan hem till farmor och farfar och sov, Emila och Ebba sov även över där.

I lördags så åkte vi först och köpte godis och sedan begav vi oss ut i snön och åkte pulka. Kändes som flera år sedan sist men roligt var det i alla fall ;) Därefter gick vi hem och tittade på film och åt lite. På kvällen firade vi lilljul med god mat och tomte. Fick jätte fina presenter, tack!

I söndag åkte vi hem, stannade på ikea i jönköping och köpte lite saker. Sen på kvällen blev det bara tv och dator. Igår var jag i stan med mormor och Emma, köpte våra julklappar plus lite till.

Idag så har jag städat mitt rum, bakat rischoklad och knäck. Knäcken blev dock för hård så får göra om det imon istället. Nu har jag precis ätit och snart ska jag in till Niclas, inte träffat han sedan i torsdags. Ikväll blir det bio, Luftslottet som sprängdes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0