Tappat suget

Har tappat suget för bloggen totalt, men vet att jag bara kommer ångra mig efter om jag inte skriver. Det är ju som sagt fruktansvärt roligt att gå tillbaka och läsa allt.

Förra veckan flöt på bra, fick  gjort engelska provet så det kändes skönt. I fredags gick jag en mysig runda på stan med älskling, på kvällen åkte vi hem till mig och åt thaimat och tittade på idol. I lördags så åkte hela familjen upp till malmö för att fira jimmy som skulle ha 40 års fest. Gick en runda på stan och sedan till hotellet och gjorde oss iordning. Vid halv sju vi hem till jimmy och hade faktiskt en trevlig kväll med 45 personer! Kom tillbaka till hotellet vid klockan tre. På söndagen blev det först god hotell frukost och sedan lite julshopping. Jag älskar verkligen malmö på julen, hela torget är så himla fint! Kom hem vid runt sex på kvällen.

I går gick jag i skolan till halv ett och sen åkte jag hem och pluggade lite, somnade även en timme i sängen. Vaknade upp med världens nackspärr, trevligt.

Idag slutade vi också halv ett, skönt att några kurser börjar trappa ner på arbetet nu. Mötte Niclas i stan och gick och åt kinamat, mums. Sen gick vi en runda på stan innan vi gick hem till honom. Vid halv fyra kom pappa och hämtade mig och sedan dess har jag pluggat, tittat tv och ätit. Nu har jag lagt böckerna åt sidan och tänker spendera min kväll framför tv:n. Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0