En liten update

Fredag: Tränade först fotboll och sedan gick jag hem till älskling en stund innan vi begav oss mot stan. Fick med mig en klänning/ linne, jeans, halsduk och en tröja hem. Väldigt nöjd! På kvällen var jag hemma hos älskling och åt god mat och tittade på desperate housewives. Mysig kväll..

Lördag: Åkte lite ärenden under dagen och sedan åkte vi hem till mig och åt och gjorde oss i ordning. Vid halv sex åkte vi hem till Jonna på förfest och sedan hem till Johan på avskedsfest eftersom han åkte till Australien för någon dag sedan. Kom hem runt tre någon gång.

Söndag:
Jag åkte med mamma och pappa för att titta på DM för 93:orna som vann sin grupp! Sen åkte vi vidare till Hallägra för att titta på herrarna, inklusive Niclas som spelade DM. Därefter åkte vi hem och åt kinamat och tittade på tv hela kvällen.

Måndag:
Sovmorgon och ett tidigt skolslut, skönt. Hade först tyska och sedan tog jag sprutan innan sista lektionen. Sprutan kändes inget speciellt men under kvällen fick jag en jävla smärta i min arm.. Så blev ingen träning för min del.

Idag: Idag är jag hemma från skolan, hade ont i huvudet och kände mig hängig så stannade hemma. Har bara suttit vid datorn hela dagen. Mår mycket bättre nu så hoppas jag kan träffa älskling ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0