Fullt upp hela dagen

Idol igår var hur bra som helst! Kom till Malmö vid fyra, och då gick vi och åt på Jensens Böffhaus, de har väldigt god mat! Sen gick vi en snabb runda genom några affärer innan vi begav oss till Arenan. Riktigt lyckad kväll i alla fall!

Idag har jag haft fullt upp. Åkte med pappa och kollade på herrarna när de spelade slutspel i skogabycupen. De vann allt och spelade riktigt bra! Sen följde jag med mamma och pappa och handlade och när jag kom hem duschade jag och sånt. Ikväll ska vi som sagt till Niclas syster på kalas. De skulle kommit inom och hämtat mig för en stund sedan men Niclas ringde nyss och sa att de hade kört på en älg på 117 och att bilen var förstörd! Så det dröjer nog ett tag tills de kommer. Men men det löser sig säkert. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0