Julkänsla

Igår tränade jag först mellan 10-12, riktigt trött var jag på morgonen men man piggnar till ganska snabbt. På eftermiddagen åkte jag inte till julskyltningen med mamma och pappa. Blev lite fika och sånt, väldigt mycket folk så någon myskänsla fick man inte. Niclas åkte med oss hem och då blev det god mat och sedan El Clasico på tv. Zlatan är bäst, och det kan ingen förneka!

Idag var det nog den jobigaste morgonen att gå upp. Jag kände bara för att lägga mig och sova igen. Tränade direkt på morgonen och sedan begav jag mig till körskolan och pluggade någon timme innan körlektion. Gick faktiskt väldigt bra idag. Känner att jag snart är klar med körningen men teorin behöver jag ta tig i lite bättre nu. Gjort ungefär hälften och behöver bli någorlunda klar med den innan jul. Men det löser sig säkert. När jag kom hem pluggade jag engelska och sedan gjorde jag klart min uppgift i MIS. Skönt att ha den överstökad, bara engelskaprov på torsdag.

Nu längtar jag till julen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0