Mitt höstlov

Mitt höstlov har varit väldigt mysigt och behövligt. Har blivit mycket desperate housewives tittande och har till och med målat brädor här hemma! I fredags var massa folk hemma hos Caisa för att fira henne, trevlig kväll och roligt att träffa nytt folk. Vid halv tolv tog vi bussen in till stan men eftersom att jag inte är 18 ännu är det inte det lättaste att komma in på underbar så jag och Niclas gick runt lite på stan och sedan gick vi och köpte mat innan vi gick hem till honom.

I lördags gjorde vi inte så mycket under dagen. På kvällen var nästan hela släkten hemma hos mormor och morfar och åt, trevlig kväll med goood mat!

I söndags så var det först träning mellan 10-12 och sedan tittade vi bara på tv hela dagen tills vi åkte hem till Niclas på kvällen och sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0