Proffsvecka

Denna veckan är det en så kallad proffsvecka som innebär att vi inte har några vanliga lektioner, endast fotboll och massa annat som är relaterat till det. Igår så hade vi träning och sedan en teorilektion om "min egen utvecklingsplan". Slutade vid tre och då gick jag hem till älskling. Vid halv nio åkte jag hem till mig.

Idag så började dagen med träning och sedan frukost. Därefter hade vi lektion och därefter åt vi. De sista timmarna fick vi titta på förra Sverige-danmark matchen sm visades i oktober. Skulle analysera en varsin position. Nu har jag precis pluggat och snart ska jag hem till Niclas för att fira hans pappa som fyllde år igår. Blir smörgåstårta och sånt gott. Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0