Regn och rusk

Igår så hade vi en vanlig skoldag. Började med fotboll, tyska och till sist MIS. Slutade vid halv ett och då åkte jag in till stan och fixade lite saker innan jag gick till körskolan för att ha körlektion. Därefter gick jag hem till Niclas och tittade lite på film och sånt. Vid sex gick jag tillbaka till köskolan och gick på min sista teorilektion, skönt. När jag kom hem så pluggade jag klart och sedan tittade jag på fotbollsgalan.

Idag så slutade vi vid kvart över två och när jag kom hem pluggade jag teori i någon timme. Måste sätta fart med det nu så man sedan kan koncentrera sig på körningen. Just nu sitter jag här i soffan och har ingen aning vad jag ska göra. Går inget bra på TV ikväll heller..

Imorgon är det i alla fall fotbollsturnering i skolan, roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0