Trött och sliten

Igår var jag först i skolan till 15.00 och sen gick jag hem en sväng till Niclas innan pappa kom och hämtade mig. Spenderade hela kvällen på sjukhuset hos Emma. Vid åtta åkte jag hem med mormor och morfar och åt mat och tittade lite på tv. Senare kom pappa inom och så körde vi hem.

Idag så fick Emma komma hem så nu är det bara att börja träna rehab för hennes del. Har varit i skolan mellan 8-15 och sen gick jag hem till Niclas och myste med honom tills jag tog bussen till kombihallen vid sex för att titta  på p93:s träning. Nu är vi äntligen klara med arbetet, bara renskriva det och så. Just nu sitter jag i soffan och ska snart sätta mig framför tv:n och titta på criminal minds.

Imorgon har jag sovmorgon till klockan nio, weho..

Efter denna veckan kommer jag vara helt död, träning varje dag förutom i onsdags. Sen i helgen är det dm på lördag och sen träning på söndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0