2010

Japp nu är det nytt år och det känns faktiskt super skönt. Jag fyller 18 år nu i januari och allt vad det innebär ska bli riktigt skönt. Just nu är jag trött på att vara 17 år, haha.

På nyår så åt jag och Niclas hos mig och sedan åkte vi hem till Jonna för lite förfest. Det var i alla fall himla trevlig och jag önskar att vi stannat där i stället för att åka till en fest i eldsberga, dö trist, för mycket folk och människor som jag aldrig skulle umgås med i vanliga fall. Men men tur att vi åkte dit sent i alla fall. Jag och Niclas tog istället bussen hem till Myggan & Liselott och stannade där tills tre.

På nyårsdagen så var det inventering på maxi hela dagen, sen på kvällen blev det pizza.

Både igår och idag har jag kört runt i hela halmstad för att leta efter en sustemkamera, finns ju så otroligt många sorter att välja mellan! Men äntligen har jag valt vilken jag vill ha, längtar tills min födelsedag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0